torsdag 8 januari 2009


Bort med kylan!

fy vad jag är less på kylan det har varit ruggigt kallt i snart två veckor. Jag längtar verkligen till våren och sommaren då man kan kasta av sig alla sina varma kläder, och få sätta på sig nån härlig sommrig klänning och vara barbent, och få känna den varma solen lysa mot ansiktet. Himmel va mysigt.

Dagen på stan igår var bra synd bara att jag själv mådde lite sådär men det var jätte kul och träffa elin i alla fall :) va på stan med henne, Jack, och Ante i nåra timar. Sen träffa vi petterson, och sarah när jag skulle ta bussen hem. Fick inga jeans med mig hem utan det får bli en annan gång. Sen skjutsade pappa in mig till sången det gick ganska dåligt min hals var inte på humör. Efter sången så fick jag svin ont i huvudet så jag la mig pladask i soffan när jag kom hem och kollade på en film som gick på tv vit oleander hette den, galet bra film måste jag säga, och efter filmen sommnade jag direkt.
Idag är jag hemma från skolan jo gissa varför? är sjuk igen. Får väl skylla mig själv som vänder på dygnet. Men jag har hört att det är många som är sjuka nu också. Jag är väl en sån typ som lätt blir smittad också skulle jag tro. Nej nu ska jag ta och dricka varmt honungsvatten, och vänta på mormor som kommer och hälsar på för att gå ut med hunden, och laga mat åt lilla mig som inte orkar göra någonting. Ganska skönt och bli uppassad lite då och då. Puss & Kram!

Inga kommentarer: